2009.12.03

Jag gillar vädret ute, as mycket.
Kallt och skönt, frisk luft och frost!
Fyfan så gött, hoppas på snö men har hört att det ska bli plus grader igen.
Kind of bad!

Imorgno blir det mysdag med kölarn och kanske en sandra!
Ska till eves skola där hon ska göra hårinpacking och styla mitt hår, funny
sen ska jag kolla vem som blir lucia, om jag hinner.
Och senare ska vi fika på stan och så blir det bio.
Så fullsmockad dag, men det är kul!

för att jag inte ska glömma
torsdag, 10/12 naturkunskaps prov
tisdag, 15/12 mediakunskap prov
psykologi prov, någon fredag inom kort


Nu ska jag göra min matte läxa och även plugga lite naturkunskap, om jag kan
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0