5 dagar kvar

Glad att i underlägget här nere avslöjade Linnea Risberg att hon själv var en litten knorris, (dom kallar mig knorris för att jag en eller två gånger gjort grisljud när jag skrattat.
Och sen gjorde även Linnea det en gång, vad blev hon då? Knorris två som hon skrev i kommentaren (y)
Det var inte det jag igentligen skulle skriva, men nu blev der så.

Nu sitter jag här och inväntar några gudinnor som ska komma hit, vi ska nog bara mysa och kolla på film.
Snart får vi lov, eller iallafall vi här i karlskoga, dom i örebro har ju redan fått...
Men snart är det våran tur, och då jävlar ska jag ha kul!
PULKA, JULAFTON, BODABORG, NYÅR och en massa mer skojj hoppas jag på!

Nu är jag såhär snygg, och kommer förbli hela kvällen,

HEPÅRRE, saknar julia som njuter på en strand i thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0