I am BACK

Sådär, alla prov och läxor klara!
Nu kan jag börja leva igen, thank god! ...
... eller vänta, NEJ. Nästa vecka på tisdag har jag ett till prov, mediakunskap.
Så det blir till att plugga i helgen, vad kul!

Jag sitter och skriver här 19 minuter över 9, alla är i skolan förutom jag.
Tandläkaren kallar, eller jag kallade dom. Min trod har gått av, och inte vill jag väl att tänderna ska flyttas tillbaka redan? Gud nej, så jag missar lucia och 20 minuters matte.
Men har ju varit i skolan idag, fick göra min omprov i psykologi 8 på morgonen istället, med me2.
Nu ska jag borsta tänderna, mamma borde komma snart. Vi ska ju vara där kvart över 10.
När jag kommer hem kommer jag se ut såhär, död.

nehepp, ni får inte se bilden för det går tydligen inte att ladda upp, synd.............

när jag ändå har andvänt ordet gud i detta inlägg kan jag ju säga,
GE OSS SNÖ!
jag vill ha en vit jul!

nu ska jag göra mina ärenden, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0