kallt

Snart jullov, fan så gött!
Och julia som nu är i Thailand, vill också dit igen!
Sol, bada, thailändare, munkar på stranden, allt är så jävla bra där!
Men nu hoppas jag julia får det bra där, hon kommer ju komma hem svartare än min hund.
Anyway, nu längtar jag riktigt mycket till julafton!
Ska in till örebro imorgon med sandra och köpa en mamma julklappar!
-
Min önskelista:
En ny stor säng (som jag vet att jag kommer få(y)
PIP biljett
Smink
Kläder
och en massa goda saker,
önskar mig faktiskt inte så mycket förutom sängen så det blir bra!
-
Nu ska jag plugga lite matte för inte orkar jag plugga på lovet,
HEJDÅ

thailand<3
-
OKEJ MIN DATA ÅKER UT I SNÖN SNART DEN HAR BLIVIT SÅ JÄÄÄÄÄVLA SEG!

Kommentarer
Postat av: knorris2

HOFFMAESTRO kommer igen till pip! :D och min data har också blivit seg !? nån sjukdom som går kanske? när jag skulle skriva in din blogg däruppe förut förresten skrev jag först knorris. kanske ska sluta kalla dig det innan det växer ut en knorr därbak på dig ;S

2009-12-19 @ 02:47:04
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0