kind of a bildinlägg

Söndag, måndag och tisdag
och nu kom jag på mig själv att det är namn och då ska det vara stor bokstav.
MEN, det är min blogg och då gör jag som jag vill, tack

Mina roliga dagar
Söndag: Drog till stan med Annika & Frida och hälsade på Malin där hon stod och tiggde luciaröster, han tyvärr inte till någon annan lucia, men antar att pepparkakorna smakade lika dant där som hos Malin.

Måndag: Var det skola, again... Efter skolan blev det en fika på stan sedan hem till våra gamla lärare Claes & Katarina. Saknar dom såååååå mycket så det var jätte kul, dom bjöd på te, pepparkakor och bullar. Så det blev en massa snack och väldigt mycket skratt. Det är inte sista gången vi kommer dit, det var vi alla överens om!

Tisdag(idag): Skolan ofc, sen drog jag och Linnea in till örebro, tog en fika och sen gick vi ut och fotade en massa bilder. Ni kan få se två av dom som blev kind of mysiga.
Nu har jag kollat på två andra avenyn avsnitt och nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig.
Ni får lite bilder som ni kan kolla på, dessutom så blir inlägget roligare? och längre...

Mallllllin


tomteeeen, gud vad jag verkligen inte orkade fixa till mina misstag i
photoshop, men det syns ju inte...


örebro


örebro


JULKALENDER <3<3<3<3<3 öppnade första luckan idag, gotttt


duschen väntar, hejdå byebye godnatt osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0