klumpigt

nyss var jag glad, nu...
arg! (på mig själv)
varför? Tappade mitt örhänge i handfatet, försökte rädda det med det slank imellan mina fingrar, varför är jag så klumpig?
Så nu har jag 4 olika örhängen i ett öra, fan vad, fult?
tur att jag önskat mig nya i julklapp så hoppas jag får det annars får jag köpa själv!

Nu så, min data har fått något virus, eller något konstigt iallafall,
så jag sitter vid min pappas data just nu. Som jag iofs gjort rätt ofta nu för tiden.´
Det jag försöker säga är att det kanske inte blir så mycket bloggande, men ska försöka!
Måste ju njuta av LOVEEEEEEEEEEEEEEEET, bodaborg och grejer står i planerna!

Längtar som fan till julafton, ska bli så mysigt och kul!
Och träffa släkten på mammas sida, det var rätt länge sen!
Men ska till farmor imorgon och ge henne hennes julklapp och så, hon blir nog glad!

Nu ska jag rulla runt på golvet
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0