and so on

Klockan är nu 00.38 och jag sitter här blöt och trött
har nyss varit ute med ludde och mitt i promenaden börjar det ösa ner regn så vi sprang hem.
Känner mig bättre nu men smärtan i armen gör lika ont som förut,
hoppas det går över imorgon då jag ska till örebro med syrran & röv (robert som han även heter, min systers pojkvän, och för er som inte vet så heter min syster caroline så skriver det ist för syrran)
fan så ointressant att veta, i know.

Idag har jag varit kvinnan i huset, iallafall ett tag.
För mina föräldrar drog till Valsverket med min Faster och hennes man, så jag fick blir den som lagade mat osv. Taco fick det bli, riktigt gott men nu när jag tänker på det mår jag bara illa.
Anyway, dom är iallafall på väg hem nu så innan dom kommer ska jag gosa ner mig i mammas & pappas säng med ludde som föresten är jävligt trött och saknar sin matte&husse.
Gud så tråkigt inlägg, så onintressant men sånt händer


Jag vill iallafall se Tove & Erik i idolfinalen och är ganska säker på att jag kommer få göra det också!
Kollade på gamla videosar förut när jag sjöng i kör, där jag såg att även annika var med, liten värld detta.
Då kände vi inte varandra alls och nu är vi lika tajta som flaskan och korken(?)
aja......................................... nu slutar jag upp med detta tråkiga inlägg,
TJARÅ

Nu vill jag ha snö och jul!!!!!!!!!!!! arg jag blir


Kommentarer
Postat av: annika

hahahah flaskan och korken!!!!!



ja så sjukt fan :O



du är bäst

2009-11-29 @ 22:29:26
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0