before, after

här kommer bilderna på före & efter.
var lite tveksam om jag skulle lägga ut för att dom var så fula innan, men fan.
Nu är dom ju raka iallafall!


Kom hem från julia nyss, en till sak som är roligt med snön är att man
kan gå i någon annans fotspår (y)
Jag har gjort mina första snöbollar, julias vägg fick smaka på den ena
och my father fick smaka på den andra.
Underbart, nu ska jag ta natten!
Har haft lite svårt att somna nu på sista tiden men hoppas det går fort ikväll.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linnea

yeey, från o med nu kan evelina holmqvist äta i maten! ;P



svar: visst äre underbart där :) vill dit nu! gärna ikv så jag slipper morgondan :P

2009-11-05 @ 21:37:00
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: carolina

vad är de du har gjort? slipat ner tänderna? :p de vill jag med göra!!

2009-11-07 @ 10:32:47
URL: http://carolinass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0