Den är så jävla BORTA!

Tack&Tack
idag har jag varit hemma från skolan pågrund av yrit huvud och en kall kropp.
Men sen när jag piggnat till kom mamma hem med dönk,
andra dagen i rad, proppade i mig lite pommes och en halv hamburgare.
Och sen drog jag till örebro och plockade bort min tandställning.
Känns så otroligt skönt och resultatet blir ju som det alltid blir när man haft tandställning.
Raka tänder, känns underbart!
Träffade annika i vänterummet också där hon suttit och väntat en halvtimme på att få komma in,
när jag sedan går in till "MIG" och sen är klar så säger mamma att hon skulle ju igentligen vara i karlskoga HAHA! Jag blev inte förvånad...
Anyway, jag & mam drog till marieberg där jag inskaffade mig ett par nya jeans.
Sen blev det en sväng till Ikea också där vi köpte hon köpte lite småsaker
och jag en chipspåse som jag sitter och slänger i mig nu.

Jag ska sätta ihop en massa bilder under tiden jag har haft tandställning,
för jag har ju såklart tagit förbilder men har inte hunnit till efterbilderna än.
Tar senare ikväll, så även ni får se resultatet.
Nu ska jag kolla på andra avenyn så jag kommer ikapp tvn,
har även nybakta bullar in the house så slänger väl i mig några såna också!
PZ&LOVE!

Kommentarer
Postat av: annika

HAHAHAHA så jävla tabbe men jag antog ju fan när dom ringde att det va i örebro har inte varit i karlskoga på typ tre år ;E HAHAHAHA

2009-11-03 @ 18:27:10
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0