Första advent

Hells Jingle Bells
Fick tröjjan av Mamma&Pappa när dom hade varit på det där i valsverket.
Tycker tröjjan är rätt cool, fast den sitter bara på när jag ska sova.



Anyway, idag är det första advent och pappa födelsedag!
Jag må han leva, jag må han leva... and so on
världens bästa daddy
Snart ska jag fixa mig sen drar jag till stan med annika och hälsar på mina goda vänner till lucior och snor lite glögg och pepparkakor av dom.
Tar med kameran och hoppas på några fina kort till mitt Powerpoint i skolan som jag ska göra, jultema.
Rätt kul faktiskt, tycker om att pyssla med bilder och så, så det kan faktiskt inte bli bättre (:
Idag är det lite kallare ute så jag hoppas på SNÖÖÖÖÖÖ någon dag nu i veckan.
Annars blir jag riktigt arg, det ska vara snö på VINTERN vare sig man gillar det eller inte!
Ska väl sätta på mig sköna kläder nu, idag åker nog mössan på också,
men vet inte om jag ska ta mjukis eller jeans på mig.
Mjukis är ju skönare men jeans är snyggare, svårt val
Aja, nu ska jag börja fixa mig.
Ha en bra dag, köss





haha lite rolig bild på ludde,
snygga tänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0