fredag + helg = GÖTT

Ordinary skoldag today, men tycker inte om att dom lagt till en psykologi lektion på våra fredagar. Så istället för att sluta 20 över 10 slutar vi 5 i 12. Suger apbajs
Efter skolan drog jag hem, snodde mammas kebabsallad och sen kollade tv.
I väntan på att jag ska somna smsar Martin att det är dags att komma till han,
så jag drar på mig lite kläder och drar iväg.
Hos Martin färgade jag hans kusins hår (slingor), och resten av färgen kletade vi i i martins hår haha!
orkar inte skriva martin med stort M hela tiden, okej?
Iallafall, på kvällen blev det bio med annika & jenna!
Vi skulle mötas 8,
- Jag äter mat, blir klar 5 i 8
- Jag skyndar att klä på mig kläder
- När jag ska knyta skorna har jag en hund som står och slickar mig i ansiktet
- Jag går ut, låser upp garaget, tar ut cykeln och trampar i väg.
- När jag kommit en bit utanför gården märker jag att det är punka på cykeln
- Springer in på gården, kastar cykeln mot väggen och smäller upp dörren
och skriker lite
- Nu är klockan 10 över
- Pappa kommer ut för att hjälpa mig ta fram mammas cykel som står instängd i garaget vid bilen.
- Nu är jag iväg, cyklande i regn...
Men kom i tid och fick se en bra bio, Bröllops Fotografen
Rekommenderar jag, tycker faktiskt den var bra! :)
Nu ska jag kasta mig i sängen och söva, GODNATT!

we love her

Kommentarer
Postat av: annika

så jävla bästigt och jag tar med mig hängslen ikväll FAN va vi ska likna henne hahahah!

2009-11-07 @ 11:13:41
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0