Grattis pappsen

Grattar som alla andra, min pappa på farsdag!
Han fick redan sin present igår, en svart/grå randig tröja. Skit snygg om jag får säga det själv.
Igår kväll/natt blev det filmmys hemma hos mig med några tjejer,
vi kollade på sova med fienden, gammal film men otroligt bra och spännande.
Blev så rädd så jag skrev till rätt i sandras öra haha.
Några drog efter filmen och då satt jag, sandra & malin oss till bords och spelade kort.
Vid 3 var alla så trötta att vi kunde skratta åt allting.
Då var det dags för dom att åka hem, jag gick och la mig och somnade bums.

Idag har jag varit vid morfars grav och tänt ett ljus,
sen drog jag till farmor och spelade bingolotto, ingen vinst den här gången heller!
Nu är jag astrött så ska lägga mig och sova, ska bli skönt.
Imorgon är det meningen att vi ska till badhuset men synd att jag blivit förkyld...
Sängen kallar så nu måste jag gå, GODNATT!
varför vara som alla andra?
jag kommer i vilket fall, alltid vara en "utklädare"... lev med det!
Klick bild
tack för mig, godnatt

Kommentarer
Postat av: carolina

svar: ja just ja de hade du ju, fint blev det ialf! :)

2009-11-09 @ 09:31:40
URL: http://carolinass.devote.se
Postat av: carolina

svar: ja just ja de hade du ju, fint blev det ialf! :)

2009-11-09 @ 09:31:52
URL: http://carolinass.devote.se
Postat av: linnea

du är stört skön kvinna fortsätt med det! <3

2009-11-10 @ 14:29:37
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0