jag ser det snöar...

hurra!
Var på en tripp in till tandläkaren i örebro idag igen,
sen åkte jag och pappa till Ikea och kollade på en säng jag vill ha i julklapp!
Inskaffade mig även en ny tv bänk som passar bra under fönstret.

Som alla har nog har sätt så har ju snön fallit igen, och ligger för en gångs skull kvar.
Hoppas på mer snö nu, finns inget att hata!
Tycker jag, många på facebook verkar ju hata snön?
vet inte varför, den är ju mysig och speciellt till julafton.
Ingen snö, ingen julafton, det är iallafall inte samma sak.
Längtar till allt som har med snön att göra nu,
pulka, slalom, knarret under skorna, ludde som knappt syns när det är så mycket snö, bubbel bad och kasta sig i snön...
kan rabbla upp en massa saker,
men nu ska jag till julia och gosa med henne en stund.
Slänger upp en bild på tänderna ikväll, har klippt ihop bilderna nu men måste få över dom på den här datan.
Ha det så bra så länge, för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0