MTV Europe Music Award

Sitter med en full blåsa och gluttar på Emas på internet.
Vi har ju tyvärr inte MTV längre så fick leta mig fram på internet.
Beundrar kenzaz liv, hon lever ju drömmen.
Men man ska inte klaga på det man har, icke sa icke.
Men en sak jag kan klaga på är alla störande ungar som sitter och kommenterar i rutan bredvid "tv'n"
"Yes LP vann
oh hur kan du lyssna på dom, vad emo du är
nej jag är inte emo
emo emo emo"
HAHA VAFAN? en del folk kan ju inte ta att en del har olika smak på musiken.
Jag lyssnar på hiphop, RnB, balader, rock, all möjlig musik!
vad är jag, gangster, emo...? HAHA sug
_________________

Idag har det varit en tröttsam dag,
ett bevis på det är när jenna säger,
"varför är det alltid så kallt här inne? (i ett klassrum)
då säger jag...
"för att kallarna är så jävla vägg"
som egentligen ska vara "för att väggarna är så jävla kalla,
vet inte hur jag tänkte. Det tog sin tid innan jag själv reagerade på vad jag sa, haha
Sen bäst idag, jag kollar på linneas penna...
Det står, tugga här, så kollar på jag på pennan så är det bitmärken.
ni ser ju själva


nu ska jag kolla klart på det här, eller ska kolla på det tills jag inte har orken längre.
Sen måste jag plugga, svenska prov imorgon, wish me goodluck!
PZ AND LOVE

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah kan inte bli mer tydligt vart man tuggar på pennan? ;P

2009-11-06 @ 18:59:29
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0