shame on me

Dålig uppdatering? I know.
Men har gjort en hel del, eller en halv del, eller ingenting?
Lite har jag väl hittat på, har iallafall inte haft på datorn så något måste ju ha hindrat mig.
Jag och annika kom på att vi skulle dra till badhuset en kväll, och då var klockan runt 6.
Badhuset stänger halv 8, men vi drog dit, simmade så jag höll på att dö, typ iallafall men det var skönt.
Vad mer har jag gjort? Pluggat & kollat på tv.
Men nu är jag sjuk, och det suger för att det är torsdag.
Är jag sjuk imorgon så dör jag typ, IGEN
Vill ju ut! Inte ligga inne, känna mig rastlös, få damp, rulla runt på mitt håriga golv, ni fattar?

Tänker inte skriva ett helt inlägg om mina intressanta dagar så jag slutar här
eller här,
eller ne

a secret: Jag har kvar en vattenflaska med vatten i från tunisien som jag var
i med mina flickor innan sommarlovet. Rätt mysigt jag vet

HÄR

continue to delete


Kommentarer
Postat av: linnea

gillar dom där bilderna , jättefina! :)<3

2009-11-13 @ 14:52:06
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: annika

åh vilka snygga händer..... hahaha nerå, fotografen måste vara ännu snyggare ;)

tack för dan på badhuset, vi måste dra dit någon mer gång :D:D

2009-11-13 @ 17:16:00
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0