Sims

Sitter här med en knarrig, knäckande och ond rygg.
antar att det brukar bli så när man sitter för mycket vid datan,
under dom senaste dagarna har jag spelat rätt mycket sims 3.
Har kommit på att faktiskt, det är rätt kul.

Idag tänker jag Hissa & Dissa!

HISS!
Jag tänker hissa skolan, tro det eller ej...
Igentligen många klagar på att dom inte vill
gå i skolan för att det är tråkigt, blabla...
Men hade vi inte gått i skolan hade vi inte lärt oss så mycket som vi gjort idag?
Och går man i skolan så är det en bra början på en bra framtid, för många.
DISS!
Läxor! Jag tycker det räcker med den tiden man går i skolan, för man lär sig mycket
under dagen och då tycker jag läxor inte är nödvändigt för att man vill ha
fritid till att umgås med sina nära & kära.
Och även kunna vila upp sig inför nästa skoldag så man orkar mer!

Det var allt för mig idag, PZ

Kommentarer
Postat av: sofie gunnarsson

hahah håller md ;D alltså md läxorna

2009-11-07 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0