sovdags

Klockan är 10 över 11, nu hade jag bestämt mig för att jag igentligen skulle ligga i sängen.
Men icke, jag ska lägga mig nu.
Har varit på kärringjumpa idag och sen färgat malins hår.
Nu är jag rätt sleten och ska bädda ner mig och hoppas på att jag sover hela natten lång.
Lite sovmorgon imorgon, jävligt gött om jag får säga det själv!

En otänkande Evelina...
Jag Malin & Linnea sitter och spelar kort vid kaffeterian i skolan,
jag skriker cp av någon anledning, kanske för att jag förlorade?
Sen börjar jag sjunga "Hejsan alla cp..."
längre hann jag inte förens jag började tänka,
ni som går på bredgårn, och kanske bergslag lär ju fatta.
Väldigt dump av mig, uppppssssssss

Nej nu ska jag ta och borsta gaddarna sen sova, godnatt!!


Kommentarer
Postat av: annika

sv: hahahah ellerhur kul som FAN och mitt hår är så cpigt lent nu också :D:D:D

2009-11-11 @ 13:30:27
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0