Tummen upp

Sitter här och lyssnar på när min syster springer runt och leker med ludde,
hennes pipiga röst skär in i mina öron och även luddes skall.
Anyway, psykologi prov imorgon... Kan INGENTING, hur mycket jag än läser så förstår jag ändå ingenting. Konstigt det där.
Men jag är ju inte den ända så det är ju bra.
Den här veckan har gått så otroligt snabbt, imorgon är det redan fredag!
Fucking amaziiinnggg, det här blir en spikad helg.
Jävligt gött för hatar att bara sitta inne utan att göra något.

Fredag: Ska jag vara med Sandra & Linnea, båda två är stölliga så det kan inte bli något annat än roligt!!!
Lördag: Först Degerfors och kolla på Fame där Annika är med, ska bli riktigt kul att se. Och på kvällen bjuds det på fest med roliga människor, kanon!
Söndag: Åker till farmor och spelar bingolotto med henne, at always!
Ser verkligen fram emot den här helgen!! Kommer bli kanoners, hoppas jag.

Idag kom även carro med lite kläder till mig, man kan inget annat än att tacka och ta emot. TACK
Senare ikväll bjuds det på Fondy, fyfan så gött!!!!
För er som inte vet vad det är så är det som en "tunna på fötter" med typ olja i, så är oljan varm så har man pinnar med kött och grönsaker på som man stoppar i där så grillas dom. Hur gött lär inte det? MUMS
Kan lägga in en bild på hur det ser ut sen, ska ha en på min andra data!
Nu ska jag försöka få in lite psykologi i min lilla hjärna,
keep in touch yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0