vad händer?

Den här helgen har varit helt ortoligt bra!
Fredagen blev det fest hos Dennis, måste ha varit den roligaste festen jag varit på!
Mycket roligt folk som var sociala och roliga, så skare vara!
Lördagen vare lugnt i början men drog till Malin på tjejkväll vilket också var väldigt trevligt!!
Söndag drog jag&mam på handutställning med ludde, han kom trea och fick ett pris!
Fanns även väldigt många roliga/söta raser. Lägger upp två så ni får se min syn

hey Ludde
Tänk att gosa in sig i den pälsen

tänk att plocka upp bajs efter den doggen


anyway...
Såg ni det extremt gulliga inlägget från julia?
om inte, ta en titt nedanför detta inlägg.
Love you to julia,
och bara för att du var så söt som loggade in på min blogg och allt
kan jag inte göra annat än att gottgöra dig,

så varsegod, älskar du mig lika mycket nu? i hope so


Linnea och Malin är galna,
det gillar jag
jag gillar dom
galet bra tjejer

Vilket bildinlägg, mår ni dåligt av en till, eller dör ni, eller vad?!
vi får väll se
nu ska jag i vilket fall plugga klart mediakunskapen, fyfan vad KUL
PZ

Kommentarer
Postat av: linnea

du är galet bra bruden! o du.. du är minst lika galen så säg inget annat ;S

2009-11-16 @ 20:18:39
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: linnea

du är galet bra bruden! o du.. du är minst lika galen så säg inget annat ;S

2009-11-16 @ 20:18:43
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0