Åh hey

På dig, he-he
Ligger i min sköna säng med datan lutande mot knäna och sidkanten i magen.
Det gör faktiskt rätt ont, varför plågar jag mig själv?
tur som fan att jag ska sova snart då.
Idag kom julia för att hälsa på mig i skolan (fast jag vet att hon bara är ute efter robert)
Men hon bjöd mig ju på solning och donk så jag ska inte anklaga henne,
för hon är ju en snuttplutt. fast iofs så var det Lotta som bjöd mig, men dom räknas ju som en.

Nu vill jag ha lov, jag måste ha ett lov, LOV KOM
efter lovet ska jag ta bort min tandställning, jag är lika glad som micke och molle när dom leker
sorlig film btw, ellen och jag satt och pratade om den i skolan. Kan erkänna att det kom en tår.
hur som helst, julia ska bli den som får se hela skiten först, det är vårat avtal.
men nu ska jag lägga ifrån mig datan för nu ligger den under mina revben
GODNATT

Och dagens människa är Anel
bara för att han (som jag tror) är den ända manliga läsaren på min blogg,
och att jag saknar han lite sådär ibland,
du får en kram anel bara för att det var så länge sen


Kommentarer
Postat av: annika

svar: haha ellerhur sjukt kul måste göras igen ;E

2009-10-09 @ 16:37:15
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Anel

wow, kram tillbaka :D

2009-10-13 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0