LOV, ja du hörde rätt

Lov en dag före en alla andra, eller åtminstonde dom som SKA ha lov nästa vecka!
Vi har ju turen att vi bara har två lektioner på fredagar,
svenskan kan man säga att den är inställd, och på matten fick vi hemma uppgifter
GÖTT, jag klagar inte!
Men det som är mindre gött är att jag ska klippa mig imorogn.
Ska bara toppa, vill inte bli av med håret jag sparat så länge,
men det är ju slitet så dom kommer säkert klippa av en bit...
Men det får bli som det blir!
Men bara 12 dagar kvar tills jag får ta bort skroten i käften,
DET SKA BLI SÅ JÄÄÄÄÄVLA GÖTT!
ursäkta mina svordomar.
Men varför ska alltid svärord klassas som fult?
Lägger man till det i en bra mening så är det ju bra...
det är något att tänka på!
Nu är mamma & pappa ute och äter, och jag & dennis är hundvakt.
Dock så ligger han och sover i dörren med huvudet mellan mammas skor,
och dennis ligger och kollar på ghost whisperer.
Så tog mig den tiden att sitta vid datan, inte ofta jag gör det nu för tiden.
Men ärligt talat, det är faktiskt skönt.
Jag spenderar hellre min tid med dom jag älskar en vid datan.
Man mår ju så mycket bättre då.
Men nu passar jag på lite,
Ska sluta skriva nu och snacka vidare på msn med my friends.
peace out

A secret: Jag är väldigt mörkrädd, sover jag själv (som jag oftast gör)
så har jag alltid en lampa tänd utanför rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0