så segt

Känns som att det här med plugga inte är min grej,
iofs så har det aldrig varit det eftersom att vi aldrig hade läxor
när jag gick på kära österleden.
Men nu tycker jag vi har rätt mycket läxor, fast det kanske är lite.
Vad vet jag?
Nu har jag kommit ikapp med svenskan och mediakunskapen iallafall.
Har dock inte hunnit gjort klart nuturkunskapen som skulle vara tills imorgon,
eller rättare sagt jag har inte ens börjat på den.
Jag känner att det finns viktigare saker än det och sen så har jag inte haft tid heller.
Blame it on me.
Känns som att det här med bloggandet går segt nu, men ska försöka ta mig i kragen
och fixa mina sorgliga misstag.
Men nu ska jag rulla till sängen och sova, jag förtjänar det.
Så godnatt, och skäll på mig för min dåliga uppdatering.

Slänger även upp en bild på en kille med namnet Alojs.
Han förtjänar att visas på min blogg bara för att han är så förbannat bra.
Jag kanske ska börja slänga upp en bild på någon varje dag, bara för att göra det lite roligare?
Isåfall, så går dagens love till Alojs, <3


Kommentarer
Postat av: annika

<3<3<3<3

2009-10-08 @ 23:35:48
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0