storstädning

Idag har jag varit hos farmor.
Jag gick dit runt 1 och började städa hela hennes lägenhet runt 2.
Jag dammade, dammsög, skurade golvet, skadade mattorna, skurade kakel i badrummet
och städade även hela badrummet.
mina fingrar blev russin ja, men det vare värt!
Jag gör ju allt för min farmor, love you <3

En vecka kvar nu i skolan sen är det lov!
FYFAN VAD UNDERBART!
fast mindre underbart med tre prov nu i veckan.
Vilket påminner mig om att jag borde plugga matte just nu?
men först ska jag ta en varm dusch sen blir det matteboken.

a secret: Jag har aldrig kollat på en skräck film, men är ändå mörkrädd


<3 tunisien fyfan vad bra det var!
pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0