tråkig blogg?

Denna regninga dag har bestått av några avsnitt av ghost whisperer till att börja med
sen har jag varit hos min farmor och käkat pizza, chips och spelat bingolotto.
Ingen vinst, men det är alltid kul att spela!

I Fredags klippte jag mig och tog hål i mitt öra, uppe i brosket.
Trodde det skulle göra ont för det sa frisören att hon tyckte det gjorde när hon tog.
Men det var ju ingenting jämfört mot naveln!
Nu vill jag bara ta mer hål, ett ovanför där jag tog sist.
Men mamma tycker det räcker nu, så vi får väl se!
Frisyren ser man ingen skillnad, det är bara inte så slitet längre.
GREAT
Och "lilla" spindeln ni ser där på tredje bilden hade bosatt sig i en lucka
eller något liknande i våran diskmaskin.
Mycket trevligt, kul att det kan finnas såna där stora spindlar in the house.
waaaa, rysningar
se bild här nedan. KLICKBILD


a secret: Ibland när jag får ett skrattanfall kan jag få grisläten (malin är ett vittne)

tack för mig
pz

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAH! iknow och ni vill inte höra! :$

2009-10-26 @ 09:34:47
URL: http://mmalinhermansson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0