Barnfilmer !!

Nu har jag proppat i mig en halv chips påse och käkat dipp,
har även kollat på Hjälp jag är en fisk, helt otroligt att man kan fälla en tår till en sådan barnfilm
Har även kollat på Herbie, lite små rolig!
Gud vad jag älskar gamla barnfilmer!
Pippi, Trolltider, Herkules, Tarzan, Ringaren i Notredam, Aristocats och alla möjliga knasiga barnfilmer
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Musses jul i Ankeborg
Nu tänker ni, iallafall en del av er säkert, vilken tönt..
Men jag lovar dra på en disney film du en gång älskade och glutta igenom den!
Jag lovar det väcker minnen och du vill bara se mer av dom.

Studiedag imorgon, vilket betyder att jag ska ta hand om min käraste Hund Ludde!
Älskar den hunden så inte fan klagar jag!
Ska även ta en lång promenad med mamma och sen blir det utvecklingssamtal (n)
Får även se om jag hinner vara med mina gamla österledskompisar, inget man direkt vill missa.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: annika

åh jag älskar disneyfilmer, vi kör på maraton med massa disney inom kort? ;Ehaha:D

2009-09-21 @ 22:49:23
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: annika

GUD vad snygg din header är!!!

ja fan vad perfekt:D jag bjuder på godis och sånt då:D:D:D

<3

2009-09-22 @ 17:24:47
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0