BIO

Bio & Popcorn idag med jullan_grisfis, flickan som lekte med elden.
Sjukt jävla bra film, rekomenderas för er som inte har sätt den!
Men man måste nog se den första filmen för att förstå.
Efter bion blev det ett toalettbesök på Nöjes och sen gick vi ända hem till bråten.
Nu ska jag mysa ner mig under täcket och sova hela natten lång.
Hoppas jag inte vaknar av att en hund kommer och slickar mig i ansiktet.
Men inte fan blir jag arg på doggen, han är ju så gullig

Har förbaskat dålig fantasi om vad jag ska skriva om i min blogg,
förstår att ni inte alltid orkar läsa om mina dagar.
tar gärna emot era förslag!
Godnattttttt


Kommentarer
Postat av: jullan_grisfis

jag kan också slicka dig i nyllet, och du blir inte arg på mig för jag är söt?

2009-09-24 @ 23:20:05
URL: http://juliaresare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0