Femte försöket

Så var det dags igen, femte gången gilt(?) ...
Har aldrig varit bra på det här med bloggandet,
har alltid slutat med för lång text och så kan man även skjuta intressepilen i någons öga.
Men jag ger mig en sista chans, där jag även ska försöka hålla en låg profil.
Design kommer när jag tänkt ut hur det fungerar, I'm not so clever
Under tiden ska jag leva mitt liv som vanligt, or wait ..
Ligger några trappsteg efter mina kollegor i matten, så den tar det mästa av mitt liv tills jag klättrat upp.
Nu ska jag krypa ner i min lilla säng och få mig min skönhetssömn.
Skolfoto imorgon, har aldrig blivit bra så ser inte fram emot det.

Antecknar ni? How will this go dear Evelina

anyway, godnight

Kommentarer
Postat av: eric

jah antecknar:D hoppas det blir bra med bloggen, det ser bra ut redan:D

2009-09-14 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0