Look into my eyes and you'll find your destiny

I väntan på en ny design så kan jag ju fortsätta skriva! vad tänkte jag med? ...
Hur som helst, eftersom att sommarlovet är slut (för ett bra tag sen nu också)
så kanske ni undrar vad jag hölls med eftersom att jag tidigare gick på Österleden?
Nu går jag i iallafall på Bregårn och linjen media.
Eftersom att jag tycker om att fota osv så känner jag att det är en linje för mig.
Där har jag lärt känna två nya helt otroliga tjejer med namnen Malin & Linnea!
Underbara tjejer och dessutom jävligt galna, det gillar jag extremt mycket.
Finns fan inte så mycket mer att säga eftersom att skolan precis har börjat, yeye
Har färgat håret mörkbrunt igen, för er som vill veta och inte visste,
det är ju det jag trivs bäst i!
Slänger upp en bild på min bror jag tog i somras så att bloggen inte blir allt för tråkig.
Känn överskriften passa in till bilden





Kommentarer
Postat av: malin

pussss på dig evelina!

2009-09-20 @ 10:34:59
URL: http://mmalinhermansson.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha vi är minst lika galna som du o det gillas! ;) söt äru också plus i kanten!

2009-09-20 @ 23:43:52
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0