Nya favoriter

yey, wihu, studiebidraget har kommit och kontot är laddat med 1000 kronor.
så imorgon blir det en fika på stan med julia och även lite shopping.
Bara så ni vet, speciellt mina flickor i klassen så är jag frisk nu!

Dom här dagarna jag varit hemma så har jag fastnat med ögonen
i tvserien Ghost Whisperer, älskar den serien och vill inte missa ett ända avsintt.
Som jag tyvärr gjorde idag, jag kände hur det kokade i mig.
Men det är ju helt otroligt hur jag ändå kan bli rädd, jag vet ju och ser ju att det är fejk spöken.
Men ändå vill jag skjuta in sängen in mot hörnet så inget spöke kan smyga på mig bakifrån.
I hope I don't scare you now, men jag själv blir rädd så fort jag tänker på det.
Men ska inskaffa mig en bok där det står att man kan bli av med sin rädsla,
och det vill jag verkligen så tror jag tar och beställer den redan idag!
Nu ska jag rulla till vardagsrumet, slå mig hårt ner i soffan och glutta idol med mum & dad,
och även kanske en liten ludde bredvid mig, I hope so.


Kommentarer
Postat av: Håkan "farsan" Holmqvist

Du stavar som en kratta min kära dotter

2009-10-02 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0