Paramore - Misery Business

Studiedag idag, nice as hell!
Blev en riktig slappar dag framför tvn med ludde!
Dock inge bra på tvn förutom Pippi på de sju haven, så både jag och ludde somnade.
När mamma kom hem blev det promenad i regnet i en timme,
skönt att röra på sig även om det regnar!
När vi kom hem blev det en varm dusch och sen vidare på utvecklingssamtal.
Gick väldigt snabbt och på hemvägen köpte vi kebabsallad, älskar kebab!

Nu sitter jag och lyssnar på Misery Business om och om igen,
älskar låten, speciellt refrängen!
Gud jag vet inte hur jag skulle klara mig utan musiken?
känns som att musiken är mitt liv!
Okej, när jag sjunger låter jag som en människa utan syre!
Men det är ändå något jag växt upp med, är inte musiken det bästa som finns eller?
Lyssna på den här låten, högt ljud och bara ryyyysss!


Kommentarer
Postat av: annika

åh den älskas jjuuu!

haha tyvärr lite uttjatad för att den låten typ va den ända jag lyssna på varje dag ;E

<3

2009-09-22 @ 20:33:09
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: ida

sådär då var allt fixat. säg till om du funderar över nått. :)

tog mig friheten o länka mig ;) hehe. du får ta bort om du vill.. :)

2009-09-23 @ 10:39:52
URL: http://iidazor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0