Who let the dogs out?

Sitter här i mina träningskläder och lyssnar på mina favorit låtar,
har nyss kommit hem från en redig promenad med mamma.
Blev rundan till spåret och tillbaka, idag var dte jobbigare än förra gånge, ischlo pischlo

Ska ta en dusch nu och sen äta fetmat, kyckling, pommes och mangoraja, mums
Sen ska jag leta upp ludde i hopp på att han vill mysa med mig i soffan och kolla på idol.
Men det kommer väll inte dröja länge tills han hoppas ner och lägger sig framför balkong dörren.
Ludde är då min hund för er som inte fattat, så ni inte tror en human lägger sig framför en dörr(?)
Dumt av er att tänka så.

every single day,
i walk down the street
i hear people say 'baby so sweet'
ever since puberty
everybody stares at me
boys girls i can't help it baby

Men kom igen, så själviskt är jag inte =)
Det är en låt, som annika föresten tipsade mig om för ett tag sen.
Hur kommer det sig att först tycker jag inte om låtar hon visar mig, och sen älskar jag dom?
Hur som helst, så älskar jag den låten.
för er som har spotify, please
http://open.spotify.com/track/0E1NL6gkv5aQKGNjJfBE3A

Till Linnea och Malin, WHO LET THE DOGS OUT!?




Kommentarer
Postat av: linnea

hahah we we we we did! ;) snögg design du fått till förresten o sicken pörrig bild i hörnet där grrr ;) nemen me likie your blogg! fortsätt håll igång! :D

2009-09-24 @ 20:31:08
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

hhaha bra där =D Tack så mycket du, ida min systers kompis som kirrade den åt mig :) .. Okej vad bra, då ska jag fortsätta även fast jag bara har 3 läsare haha =D

2009-09-24 @ 21:23:43
Postat av: annika

haha jo men så kände jag också med den låten i början! men sen efter några gånger står man där och sjunger för full hals och totalt rådiggar låtarna hahahha:D:D

puss på bästa eveeeeeee

2009-09-25 @ 00:04:57
URL: http://annkyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

WE WE WE WE!

hihi puss snygging

2009-09-25 @ 11:42:25
URL: http://mmalinhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0