dampbarn

Både idag och igår har jag och Linnea dampat i skolan, hon gör ju skoldagarna så jävla roliga, vi gör dom så jävla roliga!
Igår sattsade vi på vattenkrig efter idrotten, fick in några jävligt goa träffar.
Och idag lekte vi i hissen med pantburkar och blev utskällda av städerskan.
MEN DET ÄRE VÄRT, för fyfan vad kul det var.
Har det på film men ingenting jag tänker visa upp här!

Annars då? Har träffat Martin idag, ÄNTLIGEN! Vi hade lite att ta ikapp med, en promenad, hälsa på hans familj, han hälsade på min familj, vi åt mat och dampade loss och typ dansade?
världens bästa killkompis!





vill gärna lägga upp videon vi spelade in, men så snäll är jag inte idag
NATIONELLA I ENGELSKA IMORGON fyfan säger jag bara
nu ska jag sova, snart iallafall!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0