duktigt evelina

Min dag har bestått av

Skola
Farmor
Möte
Plugg

Och absolut ingenting mer än det!
VAD JAG ÄLSKAR SOLEN!
Sommaren kommer snart, gud vad jag längtar!
Och så fyller jag i maj också, kan inte bli bättre!

Mötet i körkan var mycket roligt, jag eve och Linda fick hålla i en lek.
Så vi körde på kort leken, mycket skratt och dom verkade gilla det
så det kunde inte bli bättre :)
Längtar verkligen till Gotland nu!
Och fick reda på att jag och eve ska vara nattvakter för gruppen 3.
Måste lära mig dricka kaffe haha...

och imorgon äre en go dag i skolan, och sen är det fredag!
Veckorna fram till sommarlovet kommer rulla på känner jag!
AWSOMEEE

slänger upp en sommrig bild på natta mig och julllan!



goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0