FANFANFAN

hade skrivit ett långt jävla inlägg, (det mesta bestog av klagomål) men nu ÄR ALLT VÄRRE!
nu är jag så irriterad som man kan bli
orkar heller inte skriva om

bra saker idag:
• Hann till nationella
• Jobbade ikapp med matten!
• Kvinnohuset med Linnea, intressant och lärorikt, jag har hittat min förebild

dåliga saker idag:
• Sov knappt 3 timmar innat, gick och la mig runt 11, klockan blev 12, 1, 2 och när klockan blev runt 3 slumrade jag till, vaknade kanske 3-4 gånger, gick upp klockan halv 7.
• Tvingade i mig en kaffe, sista klunken höll jag på att spy
• Hittade inte cykel nyckeln, panik till nationella (men jag hann som sagt)
• Det regnade när jag cyklade hem, hade inte direkt kläder efter väder om man säger så

Nu:
• FRYSER!!!
• HUNGRIG!!!
• Fetaste blåsan under läppen, svider som fan!!!
• TRÖTTT!

och så hade jag skrivit lite om den här bilden, om varför jag har två blå(gula)märken...



... jo för att Linnea har nypt mig
jag har mig själv att skylle dock för hon och jag skakade hand på att när jag knäcker mina fingrar (som hon hatar) så får hon nypa mig
Nu i efterhand undrar jag varför jag gick med på det?
Blir så jävla rädd när jag råkar knäcka dom!
Har försökt att avbryta vårat avtal men den tjejen går inte med på det.
Men jag börjar bättra mig, fast inte när jag är hemma.
Tur att hon inte är med mig gämt, hehe

MAT VILL JAG HA, hakuna matata

[Pumba: *Raap* Maat]
[Simba: Ja jag skulle kunna käka en hel zebra]
[Timon:Ehh .. jaha, vi har just slut på zebrorna]
[Simba: En antilop?]
[Timon: Nene ..]
[Simba: Flodhäst då?]
[Timon:Nopp, hörru pysen om du ska va me oss får du faktist äta som vi, här verkar som vi kan böka upp lite shjysst käk]
[Simba: Blää, vad är de?]
[Timon: Shjysst krubb, vad trodde du?]
[Simba: Usch, snusk]
[Timon: Mm, smakar som kyckling]
[Pumba: Slemmigt, men mättande]
[Timon: Här är en ren delikatess, mm picad, med utmärkt tuggmotstånd]
[Pumba: Mm, du kommer att gilla de]
[Timon: Var så säker pysen, de här är livet, inga regler, inga ansvar direkt, åhh en med fyllning i, och bäst av allt, inga bekymmer, nobish?]
[Simba: Kör till, hakuna matata *slurp* slemmit men mättande]
[Timon: Just de]

äta och sova ska jag göra resten av kvällen
hoppas på att morgondagen blir bättre, men det blir den
BRA, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaah va ond jag är! ;D men du blir bättre ju ;) men idag fick du ett till ;)den va bäst!

2010-04-28 @ 18:53:23
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0