haaaoo

ojojojoj
och ajajaj
och nenene

gymade med Linnea igår på skolan
något har hänt i mitt ben, det gör ont när ajg går
sträckte kanske en muskel? vem vet

hatar även att redovisa som Johanna sa att vi skulle göra om några väckor.
Om någonting jag inte fattade så mycket om
jag ville gå under jorden, det värsta som finns i skolan är just att redovisa



förstår ni?

måste plugga engelska, men det är ingenting som lockar därför
är det svårt att sätta sig där med boken.

"Man hade ett liv sen kom bredbandet"

stämmer på både mig och er, det vet jag
nej nu ska jag ta tag i pluggandet, eller om en timme. Men idag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jullan

ska du göra det om några vÄckor elle?

2010-04-21 @ 12:30:23
URL: http://cyberspacejullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0