I don't think you are...........

Tog en promenad med Jenna och Malin igår, varför har vi så roligt på våra promenader?



haha
Gjorde svenskaprov idag, antiken, gick sådär. Hoppas att jag får ett G iallafall!
Skulle vara skönt att inte ha något att göra på brytdan för en gångs skull
Engelskaprovet blev även uppflyttad till på torsdag, wow 1 dag men det är fan mycket.
Blev lite catfight mellan miig, linnea, och två killar i klassen.
Eller rättare sagt jag och Linnea hade samma åsikt medans dom hade en annan.
Vi splittrade då gruppen så nu är jag och Linnea själv, men det kommer bli så jävla bra!

vad mer har jag att säga?
jo filmen, the last castle, är så jävla bra!
Älskar fängelsefilmer vilket påminner mig om att jag har två till jag vill se idag.
Så börjar nu med Felon och får se om jag hinner se den andra, Law Abiding Citizen.

hejdå min vän

Kommentarer
Postat av: snyggmallan

HAHAHAHA fuul!!

Fast ja är snygg :D

2010-04-19 @ 21:48:47
URL: http://snyggmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0