I just gotta get out of this prison cell

Så vare söndag, skola imorgon.
usch usch usch usch, gosh vad helgen rullar iväg.
Men jag har haft en riktit bra helg, inget å klaga på!

Pappa och jag tog en promenad med ludde förut till farmor,
farmors katt ville konstigt nog kela med ludde, men så vild som
ludde är så gick det inte så bra.
Har färgat håret på mamma också, och medans jag gjorde det försökte carro banka in lite skit om Antiken i min skalle. Är fan nervös inför provet imorgon. Jävla antiken, jävla gudar!
men det får gå som det går.
Men resten av dagen består ju av att plugga................. tråkigt

slänger upp några bilder från gårdagen











vilka fina vänner jag har, världens bästa

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha ja. Men håller med mest bara små fjortisar tycker ja:D

2010-04-18 @ 21:02:45
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0