nej och nej

ojojoj vad brottom det blev, ska vara i kyrkan om två timmar och innan det ska jag hinna göra en massa!

Har hälsat på farmor i två dagar nu, som ligger på lassarettet av olika själ, inget jag tänker skriva om här.
Men hon börjar bli bättre och det är kul att se!
Vill göra något för henne, funderar på om jag ska åka till hennes lägenhet imorgon och verkligen storstäda den!
Kommer dock ta hela dagen men det äre värt, allt för henne ♥

Ikväll ska jag ju då på Ledarutbildning i kyrkan eftersom att i sommar ska jag och tre till tjejer jobba som konfaledare för två/tre grupper på gotland! Kommer bli så jävla bra!
Har aldrig varit på Gotland så det kommer bli jätte kul, ska utan tvekan ha med mig kameran dit!
Nåväääääääääl, duscha och fixa ska jag göra nu!
Sen kommer evelina och hämtar upp mig så åker vi ner till dom vi trivs med, Åmål och Josef!
Vilka annars? världens bästa människor! Kebab läre bli där också, annars blir jag chockad!

kör en sån här, vore kul om man fick någor svar! PEACEEEE

1. Hur länge har du följt min blogg?

2. Vad tycker du jag ska skriva mer om?

3. Hur hittade du min blogg, vad tycker du om den?

4. Känner vi varandra, isf hur och hur träffades vi?


han har levt på vår altan i en vecka nu....


Kommentarer
Postat av: snyggmallan

1. As länge!!



2. Du skriver bra



3. Du sa "ååh kolla på min blogg den är bäst & snyggast" och jaa det stämde nästan, din är näst bäst och snyggast!



4. Jaa, vii har tyyp gått i samma klass

2010-04-10 @ 11:05:32
URL: http://snyggmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0