ohboyyyyy vilket vackert väder

Oh boy!
Vilket vackert väder, solen skiner idag.
Oh boy!
Inga tunga kläder behövs, och det gillar jag.
Så upp och hoppa, det är sol idag,
och en så'n dag kan man inte ligga och dra.
Nej, lämna idet och häng med mig ut
då sommar'n kommer,
nu e vintern slut.
Oh boy!
Hör på fåglasången, de sjunger så man blir yr.

JAAAAAAA, stämmer väl rätt så jävla bra
Så dagens (jag vet inte vad) går till den här låten



Annars då, skolan rullar på som vanligt, tog en hurtig promenad med jenna och snyggmallan förut, ytterst trevligt. Träffade även på min saknade Tarik, han fick sig en kram sen åkte han hem!
föresten, HEJ PAPPA som läser detta från sin mobil

Idag har jag absolut ingenting att skriva om,
JO, tivoliiiii i stan, WUHUUU ÄNTLIGEN! som jag längtat
nej, så äre inte. Dit drog jag bara just för att spana in killar,
inte för att åka karuseller eller käka sockervadd haha.
Så nej inget tivoli för mig i år!

Annars då, hörde rykten om snö i helgen? Vill inte tro på det.
Imorgon sa mamma (HEJ MAMMA) att det skulle bli fint väder
Vilken tur jag har då som slutar så jävla tidigt som kan åka hem och kanske sola?
Hoppppppppas vädret är fint!

Nu är jag väldigt rastlös, vet inte vad jag ska göra. Vill inte sova än ju!
kanske ska ta mig en sen jävla promenad, det är så skönt!
Fast inte så jävla roligt att gå själv..........
esch får försöka hitta på något.

och ojojoj vad text det blev.
avslutar här och nu


Kommentarer
Postat av: daddy

Häppårre själv

2010-04-16 @ 07:23:11
Postat av: sss

göttdä EVE ! :D

2010-04-17 @ 00:13:40
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0