OMG

Inspelningen idag var för jävla bra måste jag säga, kommer nog bli jääääävligt roligt det där!
Somnade i solen när jag kom hem. HEJ FRÄKNAR!
det kryllar ju av dom, inte kul, inte kul!
Men lite färg i ansiktet fick man ju iallafall, det är ju alltid kul!
Fast färgen var mest grisrosa men då vet man ju att det tar!
Gu så gött

Farmor har kommit hem nu också, ringde och berömde mig för städningen!
Allt för min farmor, så äre bara!
Och allt för min Mormor ocksp för den delen, henne får man inte glömma ♥

Cyklade till skolan idag också, gött som fan på morgonen men hemvägen var ju en ren jävla pina idag! Motvind så det skrek om det, stod fan still i nedförsbackarna!
Drar nog cykeln imorogn med, då kan jag sova en halvtimme längre! Gött as hell!

Nej fan om man skulle gå och lägga sig?
PIS

guuuud vad fint jag gjorde det när jag precis hade fått photoshop!
haha, men jag älskar dom, Så äre bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0