ORKA

Vilket underbart lov det här har varit, även om det inte alltid har varit så bra!
Linnea slafade över häromdagen, vi var ute och gick i regnet, pratade om allt och ingenting, kollade på Armageddon och grät lite, och somnade sedan till Tarzan!
På natten vaknar jag av att Linnea skriker WOOOOOOW, jag hoppar till och säger VA?! , så börjar hon mumla och jag inser att hon pratar/skriker i sömnen, känns som att alla som sovit hos mig har pratat i sömnen på sistonde, eller ALLA, två personer för att var mer exakt!

Dagen efter åkte jag till KÖRKAN för ledarutbildning, riktigt jävla roligt var det! Skulle lätt göra om det om man kunde, det bjöds på en massa skratt (magmuskler), kebab OFC! , prat, kaffe (på riktigt Linnea, två koppar), utbildning såklart och senare på kvällen en film som var JÄVLIGT BRA! kommer inte ihåg vad den heter, FAN!

Sen igår (lördag) och idag, har jag städat hos farmor, hela jävla dagarna! Helt sjukt men nu äre fan rent! Fast allt jälva katthår kommer ju tillbaka men ändå. Nu hoppas jag hon blir glad när hon kommer hem från sjukhuset!

Igår på kvällen var jag även med sandra, hon hjälpte till att städa lite också! TACK DU ÄR BÄST!
Vi cyklade ut och träffade några kompisar, sen frös jag ihjäl och gasade hem till Kim.
Och på vägen hem så kommer det en äcklig jävla ****jävel och cyklar efter mig och göra pussljud i örat på mig,
hade det varit för ett år sen hade jag skitit ner mig av rädsla, men igår riktigt kokade det i mig av ilska.
Så jag vände mig om och sa, det räcker nu! då vände han sig och cyklade tillbaka till sina kompisar.
Sen gasade jag till kim där även Martin och Robin var.
Dom bjöd på en öl och prat, kvällen slutade mycket mycket bra!
Åkte sedan hem och somnade jäääääääääääävligt götttttt!

Nu äre pappas grillade hamburgare som ska ner i magen, fan vad gött!!

Bilder från kyrkan!








BANANBEN





tack för en förbaskad bra kväll
och tack för ett förbaskat bra lov!
Hamburgare nuuuu!
skola imorgon BLÄ

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0