STOCKHOLM BABY

Vilken vansinnig bra dag det var igår i Stockholm med Linnea!
Gick upp klockan 5 och gjorde mig iordning, ner till bussen som gick halv 7.
In till örebro, böt buss och sen vidare till Stockholm!
Blev imponerad på folket, alla är sig själva och det är ju så jävla coolt att se.
Där går ju en del ungdomar med rosa hår och är sig själva,
här i karlskoga kollar folk snätt på än om man inte passar in i mängden.
SÅ JÄVLA DÅLIGT, hurra för storstäder säger jag bara!
men tycker nog om göteborg bättre, där tänker jag bosätta mig när jag blir större!
Såg två personer inom kändisbranchen:
Den första var Jason

och den andra Mats Bergman, ni vet "Nyberg" i Wallander!


trevligt trevligt!
Nu kommer en hel del jävla bilder från stockholm, så för er som orkar kolla
VARSEGOD! (klickbilder, så det inte blir så långt inlägg)

  
 
  
  
  
  
  
  HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA

Tack kompis för en rockig jävla dag i stockholm
GRYYYYYYYYYYYMT!!!


Kommentarer
Postat av: linnea

tack själv kåmpis! :D det va GRYYMMMT! o du är GRYM! <3

2010-04-08 @ 01:07:38
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0