that dont impressing me much

nu ska jag försöka att inte svära under detta inlägg!
min fredag blev trots allt riktigt bra!
Idag lär också bli en bra dag, hänga hemma hos julia med några flickor och bara ha det allmänt gött, med pizza självklart.
Sen då, hörde jag ordet tivoli, eller rättare sagt läste ordet tivoli i en cool msn ruta,
njaaa där vet jag inte. Inte riktigt taggat om man säger så, pank är jag också.
Men drar alla dit hakar jag väl på, hellre det än att bara sitta hemma.
Får stå med min huvtröjja och se cool ut, nej visst ja den är inte hemma.
Tjuv

Färgat håret har jag också gjort, mina 4 färger har nu blivit 1/2
Utväxten blev lite smått ljusare, men det får man leva med

Nu luktar håret gos, nej, god hårfärg, ja jag tycker det luktar gött
dags för lite goa grejer, adjö




Kommentarer
Postat av: s

snygga brudisar!

2010-04-17 @ 15:36:54
URL: http://susannapettersson.blogg.se/
Postat av: linnea

färgat håret snygging? :D ring mig vavava<3 förövrigt tack för bilden

2010-04-17 @ 17:08:15
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0