tivoli, jag?

Det blev tivoli, vi ett gäng 93or och resten av fölket var 95/96or.
Jag gick med en svart luva och kollade ner i backen.
Men fan nu ska jag inte klaga, kom ju hem med storvinster!
Jävla Sandra, flyt har hon! Men jag kom hem med en djävul, den ska jag sova med inatt.
Sen tre blinkande party (vad fan ska man kalla dom) bollar? vet icke

kebabpizza var gott också, riktigt jävla gött.
Slank ner fint i mage.

nu ska jag lägga mig och kolla ett avsnitt Vampire Diaries och sedan slafa.
godnattar


Kommentarer
Postat av: jennifer

tacktack för att jag är 95/96a :(:(

2010-04-18 @ 20:43:00
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt fin är du! :)

2010-04-19 @ 21:27:34
Postat av: sandra

du det är skiklighet eller vad fan det heter.. :D

2010-04-19 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0