trött och sleten

ligger i min biffiga säng med min nya dator jag fick idag, TACK OCH TACK världens bästa föräldrar♥
Imorse vaknade jag av en mongolid, cyklade sedan till skolan och gjorde inge bra ifrån mig, följde med Linnea hem och lämnade cykeln och sen gick vi ut på en långpromenad och pratade om allt och ingenting.
Sen kom mamma och hämtade mig så köpte vi kycklingtallrik, mums.
Sedan somnade jag och vaknade av att jullgris ringde.
Nu ska jag väl börja "tagga" inför ikväll som hela karlskoga verkar göra.
Kvällen spenderas med dom bästa, både killar och tjejer, blandade bästa vänner, kan inte bli bättre!!
så nu ska jag hoppa in i duschen, bra bra!
syns i dimman, som ÄN sägöör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0