BOXNING

Seg jävla skoldag, äcklig jävla mat, jävla snorbusmackor. B L Ä
Efter skolan blev det att åka hem, käka kycklingskinn gott men rätt
äckligt när man tänker efter, och sen iväg på träning!
Till er som inte vet så har jag börjat boxning, kan vara bland det
roligaste jag varit med om! Något jag tänker ta tag i och fortsätta med!
Nu har jag fått feting ont i ryggen, behöver en STOR FET massage
fet fet fet, något jag borde sluta med.
Fetmat, Fetkakor, Fetpopcorn(GÅR INTE), Fetchipps, Fetchoklad, Fetgodis
Borde ha någon som slår mig på käften varje gång jag ska äta något av det där!

Nu ska jag ta en varm dusch och sedan gosa ner mig i min bamse säng!
Fredag imorgon, då ska vi fira mallan som fyller hela 17 år idag!
GRATTTTTIS MAAAALLLIINNN!!!!!

                                                                                                      crea diem


fotografisk bild är kul!
Nu äre inte jag som tagit bilden utan johan,
men jag redigerade den.
Nästan roligare än att fota!


orginalet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0