H O P E

Imorgon är det sista dagen av det lyckliga sommarjobbet som konfaledare!
kommer skratta, kommer älska, kommer gråta, kommer skratta igen, and so on!
Vill inte att det ska ta slut, det är bland det bästa som hänt mig!
Så imorgon ska jag njuuuuuuuuuta hårt av den sista arbetsdagen,
har även fixat en överrasking till människorna som förändrat en del av
mig och gjort min sommar till det bästa och mitt liv till något så mycket bättre!
Jag är så glad att jag fått den här chansen att jobba med ungdomar och göra
folk gladare, genom att sprida glädje och bara vara mig själv!
Även fast man själv är ungdom betyder inte det att man inte kan jobba med ungdomar,
tvärt om, här kan man vara en bra förebild!
Nu har jag nya drömmar som jag vill och SKA uppnå!
Drömmen har redan börjat byggits på och det är dom bästa människorna
som hjälpt mig med det, Pernilla, Åmål, Josef, Johan, Jimmy, Henke och Broshaaan ofc!
Dom här otroliga människorna har förändrat mig till en säkrare, starkare person,
och dessutom till en mycket gladare person!
Jag tänker och ser saker på ett annorlunda sätt nu, vilket är så jävla bra och skönt!
tack tack tack tack till er, love you all! ♥

det är många som inte förstår hur mycket jag älskar det här jobbet,
och det är svårt att förklara!
Men att jobba med människor som gör än så jävla glad och lycklig,
är ju fan det bästa som finns, enligt mig!
Och sen när man älskar det man gör i jobbet också,
jag måste säga att det här jobbet kommer nog slå alla jobb jag
kanske kommer jobba med i framtiden.
Men jag hoppas att mina drömmar slår in och och att jag kan stanna kvar
och jobba som jag gjort, världens bästa jobbbbbb!

Nu ska jag mysa ner mig och kolla på film!
Har redan så mycket energi men den sparar jag tills imorgon
då jag vill och behöver den som mest!
TACK IGEN ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0