ciao bella

två underbara dagar har gått, med god mat och paketöppning!
Min bästa julklapp måste vara big poppern, så länge som jag velat ha en sån!
Och nu har jag ÄNTLIGEN en också!
MUMS vilka goda popcorn det blir!!!

Imorgon ska jag julmysa med sandra och byta julklappar, spännande!
Får se om vi tar en tripp in till örebro också!
Nu ska jag sova och smälta all mat jag käkat!
Jag må vara liten men fan vilken magsäck jag har, inget man kan tro!

Förätt: soppa med krutonger, sörplade i mig hela!
Varmrätten: Kalkon med pressas potatis och brunsås, allt gick ner där med!
Efterätt: Chockalmousse med jordgubbsås, ennu en gång gick allt ner!
Fika: Två bullar, två pepparkaka, slank ner gött och lätt.
Snacks där emellan: Chipps, nötter och choklad vill säga!
Desperat kvällsmat: Kebabtallrik, halva slank ner, delade med min bror!
Hemma snacks: Popcorn, och allt slank ner!

Jo men visst, klaga på att jag äter för lite, klaga på att jag är smal GÖR DET
ni får THE FUCKING FINGEEER
slår er, åså
m
godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0