Loka Brunn

Idag på våran härliga studiedag med lång sovmorgon, trodde linnea...
... Gick jag upp klockan halv 7, fixade mig lite smått, gjorde iordning frukost
som jag packade ner i väskan.
Sedan drog jag till linnea, tog nyckeln som hennes mamma gömt bakom spaden,
låste sedan upp dörren och smög in i köket och la upp fruskosten på en bricka.
Smög sedan så försiktigt jag kunde upp på hennes rum för att väcka henne på
ett gulligt sätt, men hon han vakna och blev skrämd till döds, förstår henne, för
där stod jag som flickan i the ring som linnea sa, mörkt hår och dyblek haha.
Hon var i chocktillstånd ett bra tag.
Vi åt frukosten och pratade, hon hade ingen aning om vad som kom härnäst.
Eller jo, hon visste att hon skulle få sätta sig i bilen med en ögonbindel på sig.
När pappa kom hoppade vi in i bilen och knöt sedan på ögonbindeln.
Sedan rullade vi mot
mot
mot
mot
mot
mot
LOKA BRUNN!
En tidig, förtjänad och go julklapp till min bästaste Linnea!
Det var huuur skönt som helst, kan inte beskriva hur gött det var.
Nu är det slut på det hela, men det här kommer jag leva på länge! 
ÄLSKAR DIG LINNEA, hårt som fan!♥
Godjul min kära vän ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

Du är den bästaste av dom bästa! Kunde inte fått en bättre julklapp trots att den va lite väl bekostad kan jag tycka, fast tur jag fick uppleva den med dig! ÄLSKAR DIG!

2010-12-01 @ 22:17:26
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: olivskit

JAAA, SÅ JÄLLA NICE MANNEN!

men jaaa, elak piercing snubbe retades...

2010-12-02 @ 20:05:11
URL: http://olivneuriesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0