so cry me a fucking river, bitch

hej och hallå!
ingenting spännande händer i mitt liv, no.
detta är en av anledningarna till dålig uppdatering, faktiskt
men HM, jag har klippt lugg, det kanske är lite spännande? eller inte
och jag som många andra busiga ungdomar här i världen jullov snart, SKÖNT!
Men jag är en av dom sorgsna, eller jag är fasiken den sorgsnaste
ungdomen som inte får åka utomlands, inte har råd att åka utomlands.
Jag skulle kunna göra allt för att komma bort nu till en strand, en
sol och en pool, JA!
måste skaffa mig ett extra jobb!!!!!
Det här lovet ska jag träna, bara träna. och fira jul självklart,
och nyår, hemma eller borta? det är den stora frågan!
nu ska jag hänga läpp och ta mig en promenad!
dags för nya rutiner



Kommentarer
Postat av: Körkan

tummen upp för luggen!

xoxo

2010-12-20 @ 21:15:10
URL: http://kurkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0